Grand Tikal Futura Hotel

Calzada Roosevelt 22 43 Zona 11, Guatemala City

El Grand Tikal Futura Hotel está situado en Guatemala haciendo de él uno de los mejores hoteles para pasar un tiempo en la ciudad.
Cada una de las 205 habitaciones equipadas del hotel garantiza una cómoda estancia con los servicios de habitaciones estándar del sector.
Las habitaciones están equipadas con aire acondicionado, secador de pelo, internet inalámbrico, caja fuerte, televisión.
Los servicios de hotel ofrecidos en este alojamiento de Guatemala incluyen servicio de habitaciones las 24 horas, tiendas, ascensor, bar, Salas de reuniones / banquetes.
Para relajarse, los huéspedes pueden disfrutar de los servicios de entretenimiento ofrecidos en la propiedad del hotel, incluyendo masajista, piscina cubierta, jacuzzi, gimnasio, spa.
Además de su práctica ubicación en Guatemala, el hotel también ofrece una amplia gama de servicios y comodidades a los huéspedes.
Para reservar en el Grand Tikal Futura Hotel, simplemente envíe sus fechas y complete nuestro formulario seguro de reserva en línea.

Horarios

Entrada: 2:00 PM
Salida: Noon
Subject to the discretion of the hotel, the credit card provided may be charged if the reservation is canceled after the cancellation deadline has passed or if the guest fails to arrive. The cancellat

Dirección Grand Tikal Futura Hotel

Calzada Roosevelt 22 43 Zona 11 , CP: 1011 , Guatemala City , Guatemala
Teléfono: Utell Worldwide at 1-800-207-6
Fax: 50224404050

Servicios del Hotel

  • Gimnasio
  • Aparcamiento
  • Restaurante
  • Caja de seguridad
  • Centro financiero
  • Salas de reuniones
  • Salones/Bares
  • Servicio de habitaciones
  • Servicio de niñera
  • Servicios de masajes
  • Boutiques/tiendas
  • Ascensores
  • Jacuzzi
  • Cafetería junto a la piscina

Comodidades de las habitaciones

  • Acceso a internet
  • Aire acondicionado
  • Minibar
  • Secador
  • Televisión por cable
  • Caja fuerte
Grand Tikal Futura Hotel

Comentarios de Facebook

Comentarios sobre Grand Tikal Futura Hotel

Total de comentarios 16
  • On the positive note, the food was excellent along with the staff and the amenities. 2012-11-14 - hotels.com

  • Very courteous service and the accommodations were excellent. 2012-10-15 - hotels.com

  • Great service 2012-10-15 - hotels.com

  • The room service was great, the food was also good and the prices were not too bad. 2012-10-10 - hotels.com

  • Free shuttle service to and from the hotel, experience was awesome, would stay again!!!!!! 2012-10-10 - hotels.com

  • The shuttle and the buffet breakfast the next morning made the value of the spacious and well-appointed room well worth the reasonable cost. 2012-09-21 - hotels.com

  • The staff was friendly, and the food was great. 2012-09-21 - hotels.com

  • the hotel is very nice,people friendly, service, ? 2012-09-05 - hotels.com

  • My only complaint is that the maids knock on every door at 8:00 am every morning to ask if you have laundry to give them. 2012-09-05 - hotels.com

  • well one day no one clean our room,Also employees at the front desk not too friendly,seam they're very friendly to gests they already know, at times they even sound rude,also the hotel does not have enough parking space and when you get back to the hotel after 10:00 pm. 2012-09-05 - hotels.com

  • Estupendo hotel, estupenda habitación, pero sólo dos comentarios pensando en que puedan mejorar la calidad del servicio: 1) la calidad del internet por las noches es horrible, me pasó 2 de las 3 noches que pasé allí, extrañamente todo iba muy bien por las mañanas; 2) la habitación tenía un problema y es que la clavija del internet por cable estaba defectuosa y hacía mal contacto con la tarjeta de red de mi computadora; pese a que se reportó la primera noche nunca lo arreglaron. 2012-06-04 - hotels.com

  • Bad service, so sad because the hotel it´s really beautiful... 2010-11-16 - expedia.com

  • Appalling service. Noisy at night. Poisonous food 2010-11-05 - hotels.com

  • On the face of it thisshould be a decent hotel, however we had a number of issues from grumpy and unhelpful staff, to food being providied for our baby that was a week out of date, off milk in the King Suite fride, no bottled water in the fridge, no food on the buffet, the suites being lcoated by teh lifts and being woken up all night by party going guests. 2010-11-05 - hotels.com

  • The room was cold and although there was a thermostat, it didn't seem to work. 2010-10-10 - expedia.com

  • this is my first and last staying at this hotel, first when i arrived to the hotel the front desk person was very rude , he didn't even ask me if i need help with my luggage. 2010-09-07 - hotels.com